2016. április 6., szerda

0# Nyitás! :)

Üdv a blogon! :)


Mivel Nexur nem rendelkezik konkrét prológussal (inkább csak amolyan bevezető résszel), itt inkább valami másról írnék Nektek.
A legelső rész novemberben került fel Wattpadra, azóta pedig már több mint 300-an olvastátok el, hét fejezettel pedig már majdnem 1000 (jelen pillanatban 999, csak hogy növeljük a feszültséget :D) megtekintés gyűlt össze. Úgyhogy, bár nem az én történetem a legolvasottabb, én nagyon boldog vagyok, hogy ennyi emberhez eljutott, nem is gondoltam volna. Nagyon aranyos, kedves kommenteket kapok az olvasóimtól, akiknek nem győzöm hangsúlyozni, mennyire hálás vagyok.

Másfelől, Nexurt különlegesnek érzem. Talán más is írt már sárkányokról, sárkánylovasokról, talán más is helyezett már el képzeletbeli világot I. világháborús környezetbe, mégis, egyedinek érzem. Csodálatos illusztrációkat kapok Noncsytól, és szinte hetente találok ki új sárkányfajtákat, amikhez hasonlókat máshol még nem láttam.
Különlegesnek érzem, mert a barátaimmal együtt alkottam meg, és ők is kivették a részüket a munkából.

Remélem hamarosan te is az olvasóim közé tartozol majd, és legalább ugyanannyi örömöt lelsz majd a soraim olvasásában, mint amennyit én éreztem a megírásukkor. :)
Nem is húzom tovább a szót, napokon belül felkerül ide is az első fejezet, addig is, gyönyörködjetek az alkotásokban, olvasgassatok, fedezzétek fel az oldalt :)

Chantal <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

layout by Sasame Ka z Zatracone Dusze